
Debiteurenbeheerder
Amsterdam, Noord-Holland, NederlandFinance
Functieomschrijving
16-24 uur
Ben jij een accurate en gedreven debiteurenbeheerder op zoek naar een nieuwe uitdaging? Lees dan verder. Bij Karsten International hebben we een geweldige kans voor jou om je talenten te laten schitteren als debiteurenbeheerder.
Als debiteurenbeheerder bij Karsten International ben je verantwoordelijk voor de volledige debiteurenadministratie. Je werkt nauw samen met de finance collega's en draagt zorg voor een vlekkeloze debiteurenadministratie.
Wat ga je doen?
- Het versturen van facturen
- Het verwerken van bankmutaties (binnengekomen betalingen)
- Monitoren van betalingstermijnen
- Aanmaningsproces
- Aanvragen van kredietverzekeringen
- Contact met sales en accountmanagement over bijzonderheden omtrent debiteuren
Vereisten
Jouw talenten
Om succesvol te zijn binnen deze functie ben jij accuraat en integer. Jij weet te allen tijde het overzicht te houden, werkt nagenoeg foutloos en beschikt over een sterk cijfermatig inzicht. Jij bent een administratief talent en klaar voor een 2de of 3de stap in jouw loopbaan.
Verder zoeken wij een talent die
- Minimaal een MBO4 diploma op zak heeft met minimaal 3 jaar relevante ervaring.
- Ervaring met ERP /boekhoudsystemen is een pre (wij werken met Business Central).
- Verstand heeft van Microsoft Office, waarbij goede kennis van Excel een must is.
- Kennis van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift.
Wat wij bieden
Karsten International ontwikkelt een groot assortiment producten voor het dagelijks gebruik, van de nieuwste gadgets tot aan duurzame beauty producten. You name it, we make it. Naast hard werken en kwaliteit leveren staan plezier maken en collegialiteit bij ons hoog in het vaandel. Het team bestaat uit gedreven productontwikkelaars, sales experts, logistieke talenten, online marketing specialisten en grafische ontwerpers. Dankzij een breed internationaal netwerk en meer dan tien jaar ervaring veroveren wij over de hele wereld de harten van consumenten met onze producten. Jij zal alle ruimte krijgen om hieraan bij te dragen.
En ook nog eens
- Een passend salaris
- Ruimte voor persoonlijke groei en professionele ontwikkeling
- Een uitstekende pensioenregeling
- Reiskostenvergoeding
- 13de maand
- 8% vakantiegeld
- Een uitgebreide lunch
- Vers fruit
- Vers gemalen koffie
- Bootcamp
- Yoga
- Een eigen voetbalteam
- Massage op de werkvloer
- Korting op gave producten
- Een wekelijkse vrijmibo en gezellige bedrijfsuitjes
- Een instagramwaardig en goed bereikbaar kantoor in Amsterdam
- Een geweldig team aan collega’s
Herken jij jezelf in bovenstaande tekst en spreekt onze bedrijfscultuur jou aan?
Druk dan op de sollicitatiebutton.
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Amy Groeneveld via +31 (0)20 244 0033
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!