
E-Commerce Klantenservice Medewerker
Amsterdam, Noord-Holland, NederlandE-Commerce
Functieomschrijving
24-32 uur per week
Ben jij op zoek naar een functie waarin verantwoordelijkheid en ruimte voor eigen inbreng voorop staan? Wij bieden jou deze aan! Jij krijgt geen voorgekauwd takenpakket, maar kijkt naar de klantvraag en het product om tot een passende oplossing te komen. In deze diverse en uitdagende functie ben jij degene die verantwoordelijk is voor het contact met de consument en daardoor ben jij een onmisbare schakel in de kwaliteit van onze producten. En zo houden wij met jouw inzet de kwaliteit van onze klantenservice hoog.
Als Klantenservice Medewerker wil jij graag ontdekken hoe producten werken. Samen met jouw collega’s Shrikant en Isabella ga jij producten inspecteren, testen en beoordelen. Daarbij werk je ook samen met marketing, zodat zij bijvoorbeeld een handleiding kunnen schrijven die zo goed is dat jij daar geen vragen over binnen krijgt.
Dit betekent dat jij het type bent die het leuk vindt om te ondernemen. Want, wat zou jij doen als je drie vergelijkbare klantvragen binnen krijgt over een bepaald product?
Om het overzichtelijk te houden, hierbij jouw takenpakket opgesomd:
- Beantwoorden van mails, social posts en het telefonisch te woord staan van klanten.
- Zelfstandig op zoek naar oplossingen en overlegt wanneer nodig.
- Behandelen van retourzendingen.
- Rapporteren van feedback van klanten en hier vervolg aan geven.
- Technisch inspecteren en beoordelen van producten.
Vereisten
Jouw talenten
- Jij bent servicegericht en accuraat in alles wat jij doet.
- Jij weet het overzicht te bewaren, want jij werkt gestructureerd en daarnaast ben jij flexibel wanneer nodig.
- Jij beschikt over technisch inzicht en ziet uitdaging in het inspecteren en testen van (defecte) producten.
- Gedegen kennis van Microsoft Office, in het bijzonder van Excel.
- Goede beheersing van de Nederlandse en de Engelse taal in woord en geschrift.
- Staat ervoor open om zelfstandig rapportages en verbetervoorstellen te maken.
Wat wij bieden
Karsten International ontwikkelt een groot assortiment producten voor het dagelijks gebruik, van de nieuwste gadgets tot aan duurzame beauty producten. You name it, we make it. Naast hard werken en kwaliteit leveren staan plezier maken en collegialiteit bij ons hoog in het vaandel. Het team bestaat uit gedreven productontwikkelaars, sales experts, logistieke talenten, online marketing specialisten en grafische ontwerpers. Dankzij een breed internationaal netwerk en meer dan tien jaar ervaring veroveren wij over de hele wereld de harten van consumenten met onze producten. Jij zal alle ruimte krijgen om hieraan bij te dragen.
En ook nog eens
- Een passend salaris
- Ruimte voor persoonlijke groei en professionele ontwikkeling
- Een uitstekende pensioenregeling
- Reiskostenvergoeding
- 13de maand
- 8% vakantiegeld
- Een uitgebreide lunch
- Vers fruit
- Vers gemalen koffie
- Bootcamp
- Yoga
- Een eigen voetbalteam
- Massage op de werkvloer
- Korting op gave producten
- Een wekelijkse vrijmibo en gezellige bedrijfsuitjes
- Een instagramwaardig en goed bereikbaar kantoor in Amsterdam
- Een geweldig team aan collega’s
Herken jij jezelf in bovenstaande tekst en spreekt onze bedrijfscultuur jou aan?
Druk dan op de sollicitatiebutton. Een assessment maakt onderdeel uit van de procedure.
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Amy Groeneveld 020-2440033.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!