Skip to content

Financieel Administratief Medewerker

Amsterdam, Noord-Holland, NederlandFinance

Functieomschrijving

24-40 uur

Ben jij degene die te allen tijde de puntjes op de i zet en accuratesse hoog in het vaandel heeft staan? Lees dan verder.
Doordat wij hard groeien zoeken wij administratieve ondersteuning voor de afdeling Finance.
Jij voert onderstaande werkzaamheden met plezier uit:


  • Bankafschriften inlezen en verwerken
  • Verwerken inkomende facturen
  • Verkoopfacturatie
  • Debiteurenbeheer
  • Voorbereiden van betaalopdrachten
  • Andere voorkomende administratieve werkzaamheden

Vereisten

Jouw talenten

Om succesvol te zijn binnen deze functie ben jij accuraat en integer. Jij weet te allen tijde het overzicht te houden, werkt nagenoeg foutloos en beschikt over een sterk cijfermatig inzicht. Jij bent een administratief talent en klaar voor een 2de of 3de stap in jouw loopbaan.


Verder zoeken wij een talent die

  • Minimaal een MBO4 diploma op zak heeft en minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie heeft opgedaan.
  • Ervaring met ERP /boekhoudsystemen is een pre (wij werken met Business Central).
  • Verstand heeft van Microsoft Office, waarbij goede kennis van Excel een must is.
  • Kennis van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift.


Wat wij bieden

Karsten International ontwikkelt een groot assortiment producten voor het dagelijks gebruik, van de nieuwste gadgets tot aan duurzame beauty producten. You name it, we make it. Naast hard werken en kwaliteit leveren staan plezier maken en collegialiteit bij ons hoog in het vaandel. Het team bestaat uit gedreven productontwikkelaars, sales experts, logistieke talenten, online marketing specialisten en grafische ontwerpers. Dankzij een breed internationaal netwerk en meer dan tien jaar ervaring veroveren wij over de hele wereld de harten van consumenten met onze producten. Jij zal alle ruimte krijgen om hieraan bij te dragen.


En ook nog eens

  • Een passend salaris
  • Ruimte voor persoonlijke groei en professionele ontwikkeling
  • Een uitstekende pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • 13de maand
  • 8% vakantiegeld
  • Een uitgebreide lunch
  • Vers fruit
  • Vers gemalen koffie
  • Bootcamp
  • Yoga
  • Een eigen voetbalteam
  • Massage op de werkvloer
  • Korting op gave producten
  • Een wekelijkse vrijmibo en gezellige bedrijfsuitjes
  • Een instagramwaardig en goed bereikbaar kantoor in Amsterdam
  • Een geweldig team aan collega’s


Herken jij jezelf in bovenstaande tekst en spreekt onze bedrijfscultuur jou aan?

Druk dan op de sollicitatiebutton.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Amy Groeneveld via +31 (0)20 244 0033.


Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.


of