Skip to content

Functioneel Applicatiebeheerder

Amsterdam, Noord-Holland, NederlandIT

Functieomschrijving

32 - 40 uur


Is jouw persoonlijke ambitie net zo groot als die van ons voor onze automatisering? Lees dan verder.

In deze brede en dynamische functie ben jij verantwoordelijk voor onze apparatuur, verbindingen, applicaties, systemen en het waarborgen van de datakwaliteit. Voor de gebruikers ben jij de vertegenwoordiger van de informatiesystemen en applicaties. Daarnaast zorg jij ervoor dat de applicaties en systemen optimaal worden ingezet, zodat business-behoeften, gebruikerswensen en systemen maximaal op elkaar aansluiten.


Jouw taken op een rij

  • Ondersteunen van collega’s bij het gebruik van de informatiesystemen en applicaties.
  • Naar inzicht geef jij uitleg en draag je functionaliteiten over aan de users. Een praktijkvoorbeeld; zo help jij bijvoorbeeld jouw collega’s van Sales met het maken van dashboards en lijstselecties en zorg je dat het Product Management data zo efficiënt mogelijk kan invoeren.
  • Opstellen van rapportages en het toepassen van data-analyses. Zo bewaak jij de datakwaliteit optimaal en draag jij proactief oplossingen aan.
  • Optimale afstemming van de functionele eisen en wensen van de gebruikers en wanneer nodig pleeg jij overleg met leveranciers en externe consultants.
  • Indien wenselijk stel jij testscenario’s op en coördineert test- en acceptatieprocedures.
  • Bijhouden van nieuwe applicatiemogelijkheden en ontwikkelingen in de markt om deze te implementeren binnen de organisatie, om zo een efficiënt IT-landschap te behouden en te innoveren.


Systemen waar jij mee gaat werken zijn:

  • Business Central (Add-ons: Document Capture, Zetadocs en EDI)
  • Dynamics 365 CRM
  • Connectit
  • PIM systeem
  • CMS voor de webshops (o.a. Woocommerce en Sana)
  • Power Bi
  • Office365
  • Sharepoint
  • Powerapps

Vereisten

Jouw talenten

Jij weet jouw weg te vinden in de zoektocht naar de optimale aansluiting tussen bedrijfsstrategie en de mogelijkheden die de techniek te bieden heeft. Daarnaast beheer jij de volledige IT in de praktijk. Bij storingen en vragen weet men jou namelijk te vinden. Natuurlijk beschik jij over een technisch inzicht, ben jij probleemoplossend ingesteld en weet jij prioriteiten te stellen. Naast het werken in teamverband hecht jij waarde aan autonomie en pakt graag zelfstandig projecten op. Jij bent altijd aan het kijken hoe een proces of systeem nog efficiënter kan lopen en bent niet bang voor het onbekende. Daarnaast ben je hulpvaardig en sta je graag klaar voor jouw collega’s.


Verder zoeken wij een kandidaat

  • Die minimaal 2 jaar relevante werkervaring heeft en klaar is voor een 2de of 3de stap in zijn of haar loopbaan.
  • Een opleiding richting ICT of bedrijfskunde heeft afgerond.
  • Die beschikt over uitstekende kennis van Microsoft Office en diverse computersystemen zich gemakkelijk eigen maakt.
  • Ervaring met Business Central of andere ERP systemen is een pre.
  • Naast de Nederlandse taal spreek en schrijf jij de Engelse taal ook voldoende.


Wat wij bieden

Karsten International ontwikkelt een groot assortiment producten voor het dagelijks gebruik, van de nieuwste gadgets tot aan duurzame beauty producten. You name it, we make it. Naast hard werken en kwaliteit leveren staan plezier maken en collegialiteit bij ons hoog in het vaandel. Het team bestaat uit gedreven productontwikkelaars, sales experts, logistieke talenten, online marketing specialisten en grafische ontwerpers. Dankzij een breed internationaal netwerk en meer dan tien jaar ervaring veroveren wij over de hele wereld de harten van consumenten met onze producten. Jij zal alle ruimte krijgen om hieraan bij te dragen.


Om te zorgen dat jij in topconditie blijft, bieden wij jou

  • Een passend salaris
  • Ruimte voor persoonlijke groei en professionele ontwikkeling
  • Een uitstekende pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • 13de maand
  • 8% vakantiegeld
  • Een uitgebreide lunch
  • Vers fruit
  • Vers gemalen koffie
  • Bootcamp
  • Yoga
  • Een eigen voetbalteam
  • Massage op de werkvloer
  • Korting op gave producten
  • Een wekelijkse vrijmibo en gezellige bedrijfsuitjes
  • Een instagramwaardig en goed bereikbaar kantoor in Amsterdam
  • Een geweldig team aan collega’s

Nieuwsgierig naar jouw nieuwe werkplek? Bekijk dan onze video: https://youtu.be/5Lk-M4otS6s


Herken jij jezelf in bovenstaande tekst en spreekt onze bedrijfscultuur jou aan?

Druk dan op de sollicitatiebutton.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Amy Groeneveld via 020 –2440033.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

of