Skip to content

Office Manager

Op locatie
  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
HR

Functieomschrijving

Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor mensen? Hou je van een dynamische werkomgeving en wil je bijdragen aan een prettige en productieve sfeer op kantoor? Dan hebben wij de perfecte baan voor jou!

Bij ons bruisende kantoor in Amsterdam werken we met een enthousiast en groeiend team van meer dan 100 collega's. Als Office Manager speel je een cruciale rol in het creëren van een omgeving waar iedereen zich welkom en gelukkig voelt. Jij bent het hart van ons kantoor, zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt en draagt bij aan het welzijn van jouw collega's.


Wat ga je doen?

  • Evenementen organiseren: Je bedenkt en organiseert samen met de Karsten Partycrew feesten en evenementen die de teamspirit versterken en voor plezier en ontspanning zorgen.
  • Gastvrijheid: Je ontvangt bezoekers en zorgt voor een warm welkom, zodat iedereen zich direct thuis voelt.
  • Representatie van het kantoor: Dankzij jou blijft het kantoor een opgeruimde, uitnodigende en professionele werkomgeving waarin iedereen met plezier werkt.
  • Facilitair beheer: Van sleutels tot toegangspassen, parkeerplaatsen en vergunningen – jij regelt het allemaal en houdt hierin een gestructureerd overzicht.
  • Voorraadbeheer: Je houdt de voorraad van kantoorartikelen op peil, zodat iedereen altijd beschikt over de benodigde materialen.
  • Geschenken en verrassingen: Je zorgt met regelmaat voor bloemen en welkomstpakketten bij de onboarding van nieuwe collega’s en organiseert relatiegeschenken en de kerstpakketten voor NL en China.
  • Keukenbeheer: Je houdt toezicht op de keuken en de boodschappen en zorgt voor een nette en goed uitgeruste keuken.
  • Schoonmaak en onderhoud: Je ziet toe op de kwaliteit van de schoonmaak en zorgt voor een schone en opgeruimde werkplek.
  • Well-being: Je plant massages, organiseert verjaardagen en jubilea, en zorgt voor een groene en gezonde werkomgeving door het water geven van planten.
  • Samenwerking met IT: Je werkt samen met IT om werkplekken klaar te maken voor nieuwe medewerkers.
  • Post en corvee: Je beheert de post en organiseert de corveediensten.
  • Lunch en catering: Je bewaakt de kwaliteit van de lunch en houdt toezicht op de catering.
  • Veiligheid: Je houdt het overzicht op BHV en controleert het BHV-plan om de veiligheid van je collega's te waarborgen.
  • HR-ondersteuning: Je ondersteunt bij personeelsadministratie en HR-projecten.

Vereisten

Wat breng jij mee?

  • Organisatietalent: Je bent een geboren organisator en houdt ervan om alles tot in de puntjes te regelen.
  • Communicatieve vaardigheden: Je bent communicatief sterk en weet hoe je een positieve en professionele sfeer kunt creëren. Je durft mensen aan te spreken wanneer nodig.
  • Ervaring: Je hebt ervaring als Office Manager of binnen de Hospitality / Facility. Ervaring met HR is een pre.
  • Talenkennis: Je beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal uitstekend in woord en geschrift.
  • Technische vaardigheden: Je hebt gedegen kennis van Microsoft Office.
  • Positieve instelling: Je hebt een positieve houding en weet hoe je collega's blij en tevreden kunt houden.

Wie wij zijn

Karsten International ontwikkelt een breed assortiment non-food producten voor dagelijks gebruik. Van de nieuwste gadgets tot duurzame beautyproducten: You name it, we make it. Naast hard werken en kwaliteit leveren, staan plezier en collegialiteit bij ons hoog in het vaandel. Ons team bestaat uit gedreven productontwikkelaars, sales experts, logistieke talenten, online marketingspecialisten en grafische ontwerpers. Dankzij een breed internationaal netwerk en jarenlange ervaring veroveren wij wereldwijd de harten van consumenten met onze producten.

Wat bieden wij jou?

  • Ruimte voor persoonlijke groei en professionele ontwikkeling
  • Een uitstekende pensioenregeling
  • Stock Appreciation Rights
  • Reiskostenvergoeding
  • 13de maand
  • 8% vakantiegeld
  • Een uitgebreide lunch
  • Vers fruit en versgemalen koffie
  • Wekelijkse bootcamp en yoga
  • Maandelijkse massage op de werkvloer
  • Korting op gave producten
  • Wekelijkse vrijmibo en gezellige bedrijfsuitjes
  • Een goed bereikbaar kantoor in Amsterdam
  • Een geweldig team aan collega's

Herken jij jezelf in bovenstaande tekst en spreekt onze bedrijfscultuur jou aan? Druk dan op de sollicitatiebutton!

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met onze Recruiter Fanisha: 06-31236026.

Een assessment is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

of