HR Assistant / Office Manager
Amsterdam, Noord-Holland, NederlandHR
Functieomschrijving
32-40 uur
Beschik jij over mensenkennis, ben jij een administratieve krachtpatser die de puntjes op de i zet en hou jij van het bruisende kantoorleven? Dan hebben wij dé baan voor jou!
Met een continu groeiend team (75+ man) in ons kantoor in Amsterdam valt er genoeg werk te verrichten omtrent het personeel en kantoorzaken. In deze gecombineerde rol als HR Assistant en Office Manager sta je garant voor een geoliede HR administratie en een perfect georganiseerd kantoor. Het begeleiden van werknemers en herkennen van hun drijfveren, vormen een belangrijk onderdeel van deze functie. Je denkt hierbij na hoe zaken nog vlotter en gestroomlijnder kunnen verlopen en met jouw oog voor detail pak jij werk proactief op.
Wij gaan voor kwaliteit en alles wat jij doet staat in het teken van onze werknemers. Omdat we een snel groeiend bedrijf zijn, bevat dit allerlei uiteenlopende zaken. Iedere dag is anders!
Jouw taken op een rijtje:
- Ondersteuning in processen met betrekking tot in-, door- en uitstroom.
- Administratieve ondersteuning van de HR Manager en CEO.
- Algemeen aanspreekpunt voor de medewerkers.
- Assistentie in het werving- en selectieproces voor nieuwe medewerkers.
- Aannemen van de centrale telefoon, indien nodig.
- Organiseren van zakenreizen en visa.
- Contact met de IT afdeling voor het afhandelen van allerlei IT issues.
- Ontvangst van gasten en toeleveranciers.
- Verantwoordelijk voor de voorraadbeheer en representatie van het kantoor.
- Beheer van sleutels, parkeerplaatsen en toegangspassen.
- Organiseren van leuke personeelsevenementen.
- Bijhouden van verjaardagen en jubilea.
- Dossierbeheer.
- Salarisadministratie, indien passend bij jouw ervaring en/of ambitie.
Je werkt hierbij nauw samen met de andere HR Assistant en met de HR Manager.
Vereisten
Jouw talenten en onze functie-eisen
In deze functie is het belangrijk dat je initiatief durft te nemen, gestructureerd kunt werken en een goed analytisch vermogen hebt. Je bent communicatief sterk en werkt altijd nauwkeurig en integer. Je gaat de uitdaging in het creëren van overzicht en optimaliseren van processen graag aan. Daarnaast heb jij:
- HBO denk -en werkniveau.
- Minimaal 1 jaar ervaring in HR en kennis van arbeidswetgeving.
- Gedegen kennis van Microsoft Office.
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Ervaring met recruitment is een pré.
Wie wij zijn
Karsten International ontwikkelt een groot assortiment non-food producten voor het dagelijks gebruik. Van de nieuwste gadgets tot aan duurzame beauty producten: you name it, we make it. Naast hard werken en kwaliteit leveren, staan plezier maken en collegialiteit bij ons hoog in het vaandel. Het team bestaat uit gedreven productontwikkelaars, sales experts, logistieke talenten, online marketing specialisten en grafische ontwerpers. Dankzij een breed internationaal netwerk en jarenlange ervaring veroveren wij wereldwijd de harten van consumenten met onze producten.
Om te zorgen dat jij in topconditie blijft, bieden wij jou
- Een passend salaris
- Ruimte voor persoonlijke groei en professionele ontwikkeling
- Een uitstekende pensioenregeling
- Reiskostenvergoeding
- 13de maand
- 8% vakantiegeld
- Een uitgebreide lunch
- Vers fruit
- Vers gemalen koffie
- Bootcamp
- Yoga
- Een eigen voetbalteam
- Massage op de werkvloer
- Korting op gave producten
- Een wekelijkse vrijmibo en gezellige bedrijfsuitjes
- Een gezellig en goed bereikbaar kantoor in Amsterdam
- Een geweldig team aan collega’s
Herken jij jezelf in bovenstaande tekst en spreekt onze bedrijfscultuur jou aan? Druk op de sollicitatiebutton!
Herken jij jezelf in bovenstaande tekst en spreekt onze bedrijfscultuur jou aan?
Klik dan nu op de sollicitatiebutton.
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Amy Groeneveld: 020-2440033.
Een assessment is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!