
Junior HR Adviseur
Amsterdam, Noord-Holland, NederlandHR
Functieomschrijving
32-40 uur
Beschik jij over mensenkennis, ben jij een administratieve krachtpatser die de puntjes op de i zet, hou jij van het bruisende kantoorleven en word jij blij van corporate recruitment? Dan hebben wij dé baan voor jou!
Met een continu groeiend team (75+ man) valt er genoeg werk te verrichten omtrent het personeel. In deze rol als HR Medewerker sta je garant voor een geoliede HR administratie, een vlot recruitmentproces en een perfect georganiseerd kantoor. Het begeleiden en adviseren van werknemers en herkennen van hun drijfveren, vormen een belangrijk onderdeel van deze functie. Je denkt daarnaast na hoe processen nog vlotter en gestroomlijnder kunnen verlopen en met jouw oog voor detail pak jij werk proactief op.
Wij gaan voor kwaliteit en alles wat jij doet staat in het teken van onze werknemers. Omdat we een snel groeiend bedrijf zijn, bevat dit allerlei uiteenlopende zaken en betreft het een brede en uitdagende functie. Iedere dag is anders!
Jouw taken op een rijtje:
- Uitvoering en ondersteuning in HR processen met betrekking tot in-, door- en uitstroom.
- Werving en selectie van nieuwe medewerkers.
- Continue verbetering van de employer branding en de employee journey.
- Dossierbeheer.
- Algemeen aanspreekpunt voor de medewerkers.
- HR projectmanagement.
- Ondersteuning bieden aan de HR Manager en CEO.
- Organiseren van leuke personeelsevenementen.
- Bijhouden van verjaardagen en jubilea.
- Salarisadministratie, indien passend bij jouw ervaring en/of ambitie.
- Organiseren van zakenreizen en visa.
- Beheer van sleutels, parkeerplaatsen en toegangspassen.
- Verantwoordelijk voor de voorraadbeheer en representatie van het kantoor.
Je werkt hierbij nauw samen met Amy, HR Assistant, en met Sharon, HR Manager.
Vereisten
Jouw talenten en onze functie-eisen
In deze functie is het belangrijk dat je initiatief durft te nemen, gestructureerd kunt werken en een goed analytisch vermogen hebt. Je bent communicatief sterk en werkt altijd nauwkeurig en integer. Je gaat de uitdaging in het creëren van overzicht en optimaliseren van processen graag aan. Daarnaast heb jij:
- HBO denk -en werkniveau.
- Een aantal jaren ervaring in HR en kennis van arbeidswetgeving.
- Gedegen kennis van Microsoft Office.
- Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden.
- Ervaring met recruitment is een pré.
Wie wij zijn
Karsten International ontwikkelt een groot assortiment non-food producten voor het dagelijks gebruik. Van de nieuwste gadgets tot aan duurzame beauty producten: you name it, we make it. Naast hard werken en kwaliteit leveren, staan plezier maken en collegialiteit bij ons hoog in het vaandel. Het team bestaat uit gedreven productontwikkelaars, sales experts, logistieke talenten, online marketing specialisten en grafische ontwerpers. Dankzij een breed internationaal netwerk en jarenlange ervaring veroveren wij wereldwijd de harten van consumenten met onze producten.
Om te zorgen dat jij in topconditie blijft, bieden wij jou
- Een passend salaris
- Ruimte voor persoonlijke groei en professionele ontwikkeling
- Een uitstekende pensioenregeling
- Reiskostenvergoeding
- 13de maand
- 8% vakantiegeld
- Een uitgebreide lunch
- Vers fruit
- Vers gemalen koffie
- Bootcamp
- Yoga
- Een eigen voetbalteam
- Massage op de werkvloer
- Korting op gave producten
- Een wekelijkse vrijmibo en gezellige bedrijfsuitjes
- Een gezellig en goed bereikbaar kantoor in Amsterdam
- Een geweldig team aan collega’s
Herken jij jezelf in bovenstaande tekst en spreekt onze bedrijfscultuur jou aan? Druk op de sollicitatiebutton!
Herken jij jezelf in bovenstaande tekst en spreekt onze bedrijfscultuur jou aan?
Klik dan nu op de sollicitatiebutton.
Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Amy Groeneveld: 020-2440033.
Een assessment is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!