Skip to content

Planner Administratief Medewerker Logistiek

Amsterdam, Noord-Holland, NetherlandsSupply Chain

Job description

20 - 24 uren 

Miljoenen producten met zorg van de ene kant van de wereld naar de andere kant van de wereld brengen en jij mag hiervoor zorgen. Werk jij graag in een dynamische werkomgeving en behoren regelen, plannen en overzicht houden tot jouw talenten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als onze logistieke collega ondersteun je inbound, outbound en jij ondersteunt bij de shipments die grotendeels vanuit China richting Nederland worden getransporteerd. En dat maakt jou een belangrijke schakel in het gehele proces.

Doordat jij het overzicht behoudt, ben jij de eerste die vertragingen / afwijkingen signaleert en gaat hierop anticiperen. Je ondersteunt de outbound afdeling bij het inplannen van de verkooporders. Dit houdt in dat je het externe magazijn de opdracht geeft om de orders klaar te zetten en de transport verzorgt.

Je staat er bij ons nooit alleen voor, want jij bundelt jouw krachten met jouw naaste collega’s op de afdeling supply chain en iedereeen ondersteunt elkaar waar nodig. Het mooie hiervan is dat je zo verder groeit in kennis en vaardigheden op supply chain. Daarnaast werk je samen met de afdelingen inkoop en sales om zo tot het beste resultaat te komen; een gedegen planning en soepel transport. En zo liggen uiteindelijk mede dankzij jouw inzet onze producten volgens planning in de vele winkels van de grote retailers.


Opgesomd:

  • Contact onderhouden met forwarders / leveranciers.
  • Gegevens van boekingen administreren in het ERP systeem Business Central.
  • Nauwkeurig volgen van zee / luchtvaart en boeking informatie navragen / updaten in Business Central.
  • Betrokken collega’s op de hoogte houden zodat het proces soepel blijft verlopen.
  • Verkooporders controleren en doorgeven aan de externe magazijnen.
  • Wegtransport organiseren.

Job requirements

Jouw talenten

Jij kunt goed schakelen, bent initiatiefrijk, werkt planmatig en weet te allen tijde het overzicht te bewaren. Het proces van transport en logistiek kent voor jou geen geheimen. Jij hebt een goed probleemoplossend vermogen en stelt de juiste prioriteiten.


Daarnaast heb jij:

  • Gedegen ervaring met logistiek en planning.
  • Enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie.
  • Kennis van internationaal (zee, vracht, vlieg) transport is een pre maar niet noodzakelijk.
  • Heeft ervaring met ERP systemen, bij voorkeur met Business Central.
  • Gedegen kennis van de Nederlandse en Engelse taal in geschreven woord.
  • HBO denk- en werkvermogen.


Wat wij bieden

Karsten International ontwikkelt een groot assortiment producten voor het dagelijks gebruik, van de nieuwste gadgets tot aan duurzame beauty producten. You name it, we make it. Naast hard werken en kwaliteit leveren staan plezier maken en collegialiteit bij ons hoog in het vaandel. Het team bestaat uit gedreven productontwikkelaars, sales experts, logistieke talenten, online marketing specialisten en grafische ontwerpers. Dankzij een breed internationaal netwerk en meer dan tien jaar ervaring veroveren wij over de hele wereld de harten van consumenten met onze producten. Jij zal alle ruimte krijgen om hieraan bij te dragen.

En ook nog eens

  • Een passend salaris
  • Ruimte voor persoonlijke groei en professionele ontwikkeling
  • Een uitgebreide lunch
  • Vers fruit
  • Vers gemalen koffie
  • Bootcamp
  • Yoga
  • Een eigen voetbalteam
  • Massage op de werkvloer
  • Korting op gave producten
  • Een wekelijkse vrijmibo en gezellige bedrijfsuitjes
  • Een instagramwaardig en goed bereikbaar kantoor in Amsterdam
  • Een geweldig team aan collega’s


Herken jij jezelf in bovenstaande tekst en spreekt onze bedrijfscultuur jou aan?

Druk dan op de sollicitatiebutton.

Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op: via +31(0)6 3123 6026.


Hier kun je jouw nieuwe werkplek alvast bekijken:

https://www.youtube.com/watch?v=5Lk-M4otS6s

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

or