Skip to content

QA Assistant

Nederland, Noord-Holland, AmsterdamQuality

Functieomschrijving

32-40 uur


Zitten kwaliteit, analytisch vermogen en accuratesse in jouw DNA verankerd? Lees dan verder.

Vanwege uitbreiding zoeken wij jou, een Quality Administrative Assistant wiens verantwoordelijkheid het wordt om de kwaliteit van onze producten en de daarbij horende administratieve processen te waarborgen.

Samen met het Quality team (een QA Assistant en QA Managers) werk je nauw samen met ons team in China en met de collega’s van Product Management. Jullie zorgen ervoor dat al onze producten voldoen aan de wettelijke eisen. Dit doe jij door productdossiers op te bouwen en secuur bij te houden, gegevens vast te leggen in diverse systemen en certificeringen bij te houden. Je communiceert hierbij regelmatig met leveranciers, klanten en externe instanties.


Opgesomd:

  • Uitvoering van de QA administratie en aanlevering/beheer van projectdocumenten ten behoeve van het kwaliteits -en productmanagement.
  • Initiëren en bewaken van HQTS inspecties binnen de fabrieken waarmee we samenwerken.
  • Handhaving van de kwaliteitsprocedures.
  • Monitoren van uit te voeren keuringen en testen die te maken hebben met de voortgang en/of planning van productontwikkeling.
  • Onderhouden van kwaliteitsmanagementsystemen, zoals BRC.
  • Uitvoeren van kwaliteitscontroles op producten en samples.

Vereisten

Jouw talenten

  • Jij weet overzicht te bewaren, bent stressbestendig en werkt met een probleemoplossende instelling.
  • Jij komt goed tot je recht in een dynamische en hectische werkomgeving en bent communicatief sterk.
  • Jij beschikt over een HBO denkvermogen.
  • Een aantal jaren ervaring in een soortgelijke functie.
  • Kennis van productwetgeving (CE en GMP) is een pre.
  • Kennis van kwaliteitsmanagementsystemen (zoals BRC) is een pre.
  • Jij hebt ruime kennis van Microsoft Office (Excel).
  • Professionele beheersing van de Engelse taal.


Wat wij bieden

Karsten International ontwikkelt een groot assortiment producten voor het dagelijks gebruik, van de nieuwste gadgets tot aan duurzame beauty producten. You name it, we make it. Naast hard werken en kwaliteit leveren staan plezier maken en collegialiteit bij ons hoog in het vaandel. Het team bestaat uit gedreven productontwikkelaars, sales experts, logistieke talenten, online marketing specialisten en grafische ontwerpers. Dankzij een breed internationaal netwerk en meer dan tien jaar ervaring veroveren wij over de hele wereld de harten van consumenten met onze producten. Jij zal alle ruimte krijgen om hieraan bij te dragen.


Om te zorgen dat jij in topconditie blijft, bieden wij jou:

  • Een passend salaris
  • Ruimte voor persoonlijke groei en professionele ontwikkeling
  • Een uitstekende pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • 13de maand
  • 8% vakantiegeld
  • Een uitgebreide lunch
  • Vers fruit
  • Vers gemalen koffie
  • Bootcamp
  • Yoga
  • Een eigen voetbalteam
  • Massage op de werkvloer
  • Korting op gave producten
  • Een wekelijkse vrijmibo en gezellige bedrijfsuitjes
  • Een instagramwaardig en goed bereikbaar kantoor in Amsterdam
  • Een geweldig team aan collega’s

Nieuwsgierig naar jouw nieuwe werkplek? Bekijk dan onze video: 


Kom ons team versterken

Herken jij jezelf in bovenstaande tekst en spreekt onze bedrijfscultuur jou aan?

Klik dan nu op de sollicitatiebutton.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Amy Groeneveld: 020-2440033.


Een assessment is onderdeel van de sollicitatieprocedure.



of