Overslaan naar content

Accounts Receivable Administrator

  • Op locatie
    • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
  • Finance

Functieomschrijving

32-40 uur

Ben jij degene die te allen tijde de puntjes op de i zet en accuratesse hoog in het vaandel heeft staan? Lees dan verder.

Doordat wij hard groeien zoeken wij administratieve ondersteuning voor de afdeling Finance. Doordat wij hard groeien zijn wij op zoek naar een administrateur op de finance afdeling.


Jij voert onderstaande werkzaamheden met plezier uit:

    • Bankafschriften verwerken (ontvangsten);
    • Facturatie;
    • Debiteurenbeheer;
    • Krediet verzekering;
    • Verwerking credit nota's (na afstemming logistiek/klant/account manager);
    • Diverse verkoop declaraties (Royalties, CBS, milieuheffingen/verpakkingen etc.);
    • ICL declaratie;
    • Bijwerken van de sales forecast.

Vereisten

Jouw talenten

Om succesvol te zijn binnen deze functie ben jij accuraat en integer. Jij weet te allen tijde het overzicht te houden, werkt nagenoeg foutloos en beschikt over een sterk cijfermatig inzicht. Jij bent een administratief talent en klaar voor een 2de of 3de stap in jouw loopbaan.

Verder zoeken wij een talent die

  • Minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie heeft opgedaan.
  • Ervaring met ERP /boekhoudsystemen is een pre (wij werken met Business Central).
  • Verstand heeft van Microsoft Office, waarbij goede kennis van Excel een must is.
  • Kennis van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift.

Wat wij bieden

Karsten International ontwikkelt een groot assortiment producten voor het dagelijks gebruik, van de nieuwste gadgets tot aan duurzame beauty producten. You name it, we make it. Naast hard werken en kwaliteit leveren staan plezier maken en collegialiteit bij ons hoog in het vaandel. Het team bestaat uit gedreven productontwikkelaars, sales experts, logistieke talenten, online marketingspecialisten en grafische ontwerpers. Dankzij een breed internationaal netwerk en meer dan tien jaar ervaring veroveren wij over de hele wereld de harten van consumenten met onze producten. Jij zal alle ruimte krijgen om hieraan bij te dragen.

En ook nog eens

  • Ruimte voor persoonlijke groei en professionele ontwikkeling
  • Een uitstekende pensioenregeling
  • Stock Appreciation Rights
  • Reiskostenvergoeding
  • 13de maand
  • 8% vakantiegeld
  • Een uitgebreide lunch
  • Vers fruit en gemalen koffie
  • Wekelijks een bootcamp en yoga
  • Maandelijks een massage op de werkvloer
  • Korting op gave producten
  • Een wekelijkse vrijmibo en gezellige bedrijfsuitjes
  • Een goed bereikbaar kantoor in Amsterdam
  • Een geweldig team aan collega’s

Nieuwsgierig naar jouw nieuwe werkplek? Bekijk dan onze video:
https://www.youtube.com/watch?v=5Lk-M4otS6s

Vragen?

Stel ze aan onze Recruiter Fanisha via +31 6 31 23 60 26


of