Overslaan naar content

Sales Support

Op locatie
  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
Sales

Functieomschrijving

40 uur


Zoek jij een functie waarin jij jouw commerciële inzicht kunt combineren met jouw administratieve knowhow? Lees dan verder! 


In deze uitdagende functie als sales support ondersteun je waar nodig jouw collega’s in de buitendienst met als resultaat; het sluiten van succesvolle verkooporders. Wanneer de verkoop is gesloten zorg jij ervoor dat het administratieve proces efficiënt en gestructureerd verloopt, zodat er een soepele afhandeling gegarandeerd kan worden voor onze nationale en internationale klanten.


In deze baan ben jij verantwoordelijk voor:

  • Het ondersteunen bij verkoopactiviteiten van de accountmanagers.
  • Zorgen voor-, en bewaking van een correcte en juiste administratie betreffende verkooporders, product specificaties en klantgegevens, zoals het opmaken van offertes en correct en volledig invoeren van binnenkomende klantorders.
  • Het afhandelen van alle klantvragen van product specificaties en orders, telefonisch en digitaal.
  • Zorgen voor een proactieve samenwerking en communicatie met de andere afdelingen.

Vereisten

Jouw talenten

Als Sales Support heb jij een helicopterview en werk je gestructureerd en nauwkeurig. Jij weet de juiste prioriteiten te stellen, zoekt proactief naar oplossingen en gaat niet bestaat niet, is jouw motto.
Daarnaast heb jij:

  • Enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie.
  • HBO denk- en werkvermogen.
  • Gedegen kennis van de Nederlandse en Engelse taal in geschreven woord. Beheersing van de Duitse taal is een pré.
  • Ben jij handig met Excel. 
  • Kun jij goed overweg met datamanagementsystemen.
  • Je bent communicatief zeer vaardig, zowel in woord als in geschrift.

Wat wij bieden

Karsten International ontwikkelt een groot assortiment producten voor het dagelijks gebruik, van de nieuwste gadgets tot aan duurzame beauty producten. You name it, we make it. Naast hard werken en kwaliteit leveren, staan plezier maken en collegialiteit bij ons hoog in het vaandel. Het team bestaat uit gedreven productontwikkelaars, sales experts, logistieke talenten, online marketing specialisten en grafische ontwerpers. Dankzij een breed internationaal netwerk en meer dan tien jaar ervaring veroveren wij over de hele wereld de harten van consumenten met onze producten. Jij zal alle ruimte krijgen om hieraan bij te dragen.

En ook nog eens

  • Een passend salaris
  • Ruimte voor persoonlijke groei en professionele ontwikkeling
  • Een uitstekende pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • 13de maand
  • 8% vakantiegeld
  • Een uitgebreide lunch
  • Vers fruit
  • Vers gemalen koffie
  • Bootcamp
  • Yoga
  • Een eigen voetbalteam
  • Massage op de werkvloer
  • Korting op gave producten
  • Een wekelijkse vrijmibo en gezellige bedrijfsuitjes
  • Een instagramwaardig en goed bereikbaar kantoor in Amsterdam
  • Een geweldig team aan collega’s

Herken jij jezelf in bovenstaande tekst en spreekt onze bedrijfscultuur jou aan?

Druk dan op de sollicitatiebutton.

Heb je nog vragen? Neem dan contact op met ons!

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.

of