
Financieel administrateur
- Op locatie
- Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
Functieomschrijving
32-40 uur per week
Ben jij een administratieve alleskunner die energie haalt uit structuur, nauwkeurigheid en het overzicht bewaren? Werk je graag in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is? Dan zoeken wij jou!
Vanwege onze sterke groei zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker Finance ter versterking van ons team. In deze veelzijdige functie draag je bij aan een foutloze administratie en zorg je samen met je collega’s dat alles tot in de puntjes geregeld is.
Jouw werkzaamheden
Je wordt verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve taken, waaronder:
Inlezen en verwerken van bankafschriften (ontvangsten en betalingen)
Verwerken van inkomende facturen en boeken op de juiste grootboekrekeningen
Voorbereiden en controleren van betaalopdrachten
Verwerken van inkoop van goederen in het administratiesysteem
Indienen van productaangiftes en coördineren van het aangifteproces (bijv. milieuheffingen, verpakkingen, royalties, CBS, etc.)
Actief beheren van de mailbox; aanvragen categoriseren en doorzetten naar de juiste collega’s
Correct online archiveren en categoriseren van documenten en ondersteunend bewijs
Bijdragen aan maand- en kwartaalafsluitingen
Diverse administratieve ondersteuning voor de finance afdeling
Back-up zijn voor zowel debiteurenbeheer als office management
Doordat onze afdelingen nauw samenwerken, is het van belang dat jij flexibel inzetbaar bent en collega’s kunt ondersteunen wanneer nodig.
Vereisten
Wat breng jij mee?
Je bent gestructureerd en hebt een natuurlijke affiniteit met cijfers en systemen. Jij houdt van orde, werkt zelfstandig en durft verantwoordelijkheid te nemen.
Daarnaast:
Heb je minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare administratieve functie
Heb je ervaring met ERP/boekhoudsystemen (ervaring met Business Central is een pré)
Ben je vaardig met Microsoft Office, met name Excel
Beheers je zowel de Nederlandse als Engelse taal in woord en geschrift
Heb je een proactieve houding en ben je in staat om verbeterpunten te signaleren en op te pakken
Wie zijn wij?
Karsten International ontwikkelt een breed scala aan consumentenproducten, van de nieuwste gadgets tot duurzame beautyartikelen. Met een team van gedreven professionals creëren we producten die wereldwijd de harten van consumenten veroveren. We hechten veel waarde aan teamwork, kwaliteit en een leuke werkomgeving waarin persoonlijke groei wordt gestimuleerd.
En ook nog eens
Ruimte voor persoonlijke groei en professionele ontwikkeling
Een uitstekende pensioenregeling
Stock Appreciation Rights
Reiskostenvergoeding
13de maand
8% vakantiegeld
Een uitgebreide lunch
Vers fruit en gemalen koffie
Wekelijks een bootcamp en yoga
Lease a bike optie
OpenUp for mental health
Maandelijks een massage op de werkvloer
Korting op gave producten
Een wekelijkse vrijmibo en gezellige bedrijfsuitjes
Een goed bereikbaar kantoor in Amsterdam
Een geweldig team aan collega’s
Al enthousiast over je nieuwe werkplek? Hier krijg je een mooi inkijkje in ons bedrijf:
Heb je vragen? Stel ze aan onze Recruiter Fanisha:

Mobile: +31 6 27 46 47 74 | Direct number: +31 20 261 4883
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!