Junior Financial Controller
Op locatie- Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
Finance
Functieomschrijving
40 uur
Ben jij accuraat, analytisch en besluitvaardig? Lees dan snel verder, want wellicht zijn wij op zoek naar jou! Vanwege onze sterke groei zijn wij op zoek naar uitbreiding van ons financiële team. Deze functie is zeer divers. Jij bent de schakel tussen de administrateurs en de head of finance. Hier voer je zelfstandig de administratie en bekijk je de cijfers ook vanuit helikopterperspectief.
Welke taken kun je verwachten?
- Het controleren van alle boekingen in het grootboek.
- Je kunt administrateurs binnen het team kunnen helpen met alle kerntaken, waaronder het boeken van facturen, het voorbereiden van betalingen, het verwerken van bankafschriften en het beheren van de mailbox.
- Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het debiteurenbeheer. We hebben onlangs het grootste deel van dit proces geautomatiseerd.
- Je hebt gedegen accounting kennis, en bent in staat een bijdrage te leveren aan de kwartaalafsluitingen en het opstellen van het balansdossier.
- Geen must, maar wel een groot voordeel als je kennis hebt van MS Microsoft Dynamics (Business Central) en/of Navision.
Vereisten
Jouw talenten
Om succesvol te zijn binnen deze functie ben jij accuraat en integer. Jij weet te allen tijde het overzicht te houden, werkt nagenoeg foutloos en beschikt over een sterk cijfermatig inzicht. Jij bent een administratief talent en klaar voor een 2de of 3de stap in je carrière.
Verder zoeken wij een talent aan de volgende eisen voldoet:
- Minimaal een afgeronde HBO-opleiding in bedrijfseconomie of accountancy;
- Minimaal 2 jaar ervaring;
- Basiskennis van boekhouding en financiële rapportage;
- Bekendheid met financiële software en Excel;
- Uitstekende analytische en probleemoplossende vaardigheden;
- Goede communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels en een teamspeler;
- Proactieve houding en leergierigheid voor de controller.
Heb je meer vragen of wil je meer details over deze functie? Laat het ons weten, we helpen je graag verder!
Wat wij bieden
Karsten International ontwikkelt een groot assortiment producten voor het dagelijks gebruik, van de nieuwste gadgets tot aan duurzame beauty producten. You name it, we make it. Naast hard werken en kwaliteit leveren staan plezier maken en collegialiteit bij ons hoog in het vaandel. Het team bestaat uit gedreven productontwikkelaars, sales experts, logistieke talenten, online marketing specialisten en grafische ontwerpers. Dankzij een breed internationaal netwerk en meer dan tien jaar ervaring veroveren wij over de hele wereld de harten van consumenten met onze producten. Jij zal alle ruimte krijgen om hieraan bij te dragen.
En ook nog eens
- Ruimte voor persoonlijke groei en professionele ontwikkeling
- Een uitstekende pensioenregeling
- Stock Appreciation Rights
- Reiskostenvergoeding
- 13de maand
- 8% vakantiegeld
- Een uitgebreide lunch
- Vers fruit en gemalen koffie
- Wekelijks een bootcamp en yoga
- Maandelijks een massage op de werkvloer
- Korting op gave producten
- Een wekelijkse vrijmibo en gezellige bedrijfsuitjes
- Een goed bereikbaar kantoor in Amsterdam
- Een geweldig team aan collega’s
Nieuwsgierig naar jouw nieuwe werkplek? Bekijk dan onze video:
https://www.youtube.com/watch?v=5Lk-M4otS6s
Vragen?
Stel ze aan onze Recruiter Fanisha via +31 6 31 23 60 260.
Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!