Skip to content

Projectmanager inkoop

Op locatie
  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
Buying

Functieomschrijving

- 40 uur-

Projectmanagement, inkoop, retail en werken in een internationale omgeving. Als deze termen jouw hart sneller doen kloppen, zijn wij op zoek naar jou. Projectmanagement is jouw kracht. Aanpassingsvermogen en oplossingsgericht denken zitten in jouw DNA. Elke dag in het projectmanagementteam brengt nieuwe uitdagingen met zich mee. Daarnaast is Karsten International voortdurend in ontwikkeling en jouw persoonlijke ontwikkeling zal hier zeker van profiteren. 


Als Projectmanager Inkoop begeleid je inkoopprojecten van A tot Z. Je speelt een sleutelrol en verbindt inkoop, verkoop, logistiek, design, marketing, kwaliteit en onze fabrikanten. Samen met jouw collega’s in China ben jij het voornaamste aanspreekpunt voor onze Chinese fabrikanten.


Functieoverzicht:

  • Projectmanagement van inkoopprojecten.
  • Het afhandelen van inkooporders en de daarbij behorende deadlines.
  • Verantwoordelijk voor het aanmaken en versturen van nieuwe orders naar leveranciers.
  • Bewaken van de productkwaliteit, in samenwerking met onze afdeling kwaliteitscontrole.
  • Coördineren van interne processen tussen de afdelingen Kwaliteitscontrole, Ontwerp, Verkoop, Logistiek en Financiën.
  • Het plannen van kick-off meetings met alle afdelingen en het bewaken van de voortgang.
  • Intern aanspreekpunt voor vragen over assortimenten, prijzen en overige artikelinformatie.
  • Het monitoren en updaten van datamanagementsystemen zoals Business Central, MondayApp en Notion.
  • Coördineren en labelen van inkomende en uitgaande product monsters.
  • Controleren en goedkeuren van logistieke gegevens bij leverancier.
  • Het identificeren van trends om nieuwe productontwikkelingen te bevorderen.


Katja, Projectmanager inkoop bij Karsten International:
“Bij Karsten International werk en groei je optimaal. Je wordt omringd door mensen met heel veel ervaring, die graag hun passie willen delen. Bij Karsten wordt u opgemerkt en gehoord. De afgelopen 4 jaar heb ik aan veel verschillende projecten gewerkt en er komt nog veel meer. Als je op zoek bent naar een baan die uitdagend, creatief maar vooral leuk is, dan ben je hier aan het juiste adres.”

Vereisten

Jouw talenten
Om succesvol te zijn in deze functie ben je nauwkeurig, kritisch en neem je initiatief wanneer dat nodig is. Je zit boordevol energie en stopt pas als je het gewenste resultaat hebt bereikt.

Daarnaast heb je:

  • Bachelor denk- en werkniveau.
  • Minimaal twee jaar ervaring in een soortgelijke functie.
  • Leuk om te hebben: Ervaring in het werken met Chinese leveranciers/fabrikanten.
  • Passie voor productontwikkeling en inkoop.
  • Probleemoplossende geestesgesteldheid. Jij ziet geen probleem, alleen oplossingen.
  • Multitasken is een fluitje van een cent.
  • Een aankoopproces heeft voor jou geen geheimen.
  • Sterke beheersing van zowel gesproken als geschreven Engels; Nederlands is een pluspunt maar geen vereiste.
  • Grondige kennis van Microsoft Office-tools.

Wat wij bieden:

  • Ruimte voor persoonlijke groei en professionele ontwikkeling
  • Een uitstekende pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • 13de maand
  • 8% vakantiegeld
  • Een uitgebreide lunch
  • Vers fruit
  • Vers gemalen koffie
  • Bootcamp
  • Yoga
  • Een eigen voetbalteam
  • Massage op de werkvloer
  • Korting op gave producten
  • Een wekelijkse vrijmibo en gezellige bedrijfsuitjes
  • Een instagramwaardig en goed bereikbaar kantoor in Amsterdam
  • Een geweldig team aan collega’s

Vragen?

Stel ze aan onze Recruiter Fanisha via +31 6 31 23 60 26


of