Skip to content

Commercieel Sales support

  • Op locatie
    • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
  • Sales

Functieomschrijving

32-40 uur

Ben je op zoek naar een rol waarin je je commerciële inzicht kunt combineren met je administratieve expertise? Lees dan verder! In deze uitdagende functie als Sales Assistant (Inside Sales Support) ondersteun je je field sales collega's waar nodig, met als doel succesvolle verkooporders af te sluiten. Nadat de verkoop is afgerond, zorg je ervoor dat het administratieve proces efficiënt en georganiseerd verloopt, zodat zowel onze nationale als internationale klanten een vlotte afhandeling hebben. In deze rol ben je verantwoordelijk voor: Het ondersteunen van de accountmanagers bij hun verkoopactiviteiten. Het waarborgen en bewaken van een nauwkeurige en correcte administratie met betrekking tot verkooporders, productspecificaties en klantgegevens, zoals het opstellen van offertes en het correct en volledig invoeren van binnenkomende klantorders. Het afhandelen van alle vragen van klanten over productspecificaties en orders, zowel telefonisch als digitaal. Het waarborgen van proactieve samenwerking en communicatie met andere afdelingen.

Vereisten

Als medewerker binnendienst verkoopondersteuning heb je een helikopterview, werk je gestructureerd en nauwkeurig en weet je de juiste prioriteiten te stellen. Je zoekt proactief naar oplossingen en "kan niet" staat niet in jouw woordenboek.  Daarnaast beschik je over:  Enkele jaren ervaring in een soortgelijke rol.  HBO-denk- en werkvermogen.  Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal. Vaardigheid in Duits en Frans is een pré.  Sterke Excel-vaardigheden.  Ervaring met het werken met datamanagementsystemen.  Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.  Wat wij bieden Karsten International ontwikkelt een breed scala aan producten voor dagelijks gebruik, van de nieuwste gadgets tot duurzame beautyproducten. You name it, we make it. Naast hard werken en het leveren van kwaliteit, staan ​​plezier en collegialiteit hoog in het vaandel binnen ons bedrijf. Ons team bestaat uit gedreven productontwikkelaars, sales experts, logistieke talenten, online marketing specialisten en grafisch ontwerpers. Dankzij een breed internationaal netwerk en meer dan tien jaar ervaring winnen wij met onze producten wereldwijd de harten van consumenten. U krijgt de kans om hieraan bij te dragen.

Wat wij bieden

Karsten International ontwikkelt een breed scala aan producten voor dagelijks gebruik, van de nieuwste gadgets tot duurzame schoonheidsproducten. You name it, we make it. Naast hard werken en het leveren van kwaliteit, staan ​​plezier en collegialiteit hoog in het vaandel binnen ons bedrijf. Ons team bestaat uit gedreven productontwikkelaars, sales experts, logistieke talenten, online marketing specialisten en grafisch ontwerpers. Dankzij een breed internationaal netwerk en meer dan tien jaar ervaring, veroveren wij met onze producten wereldwijd de harten van consumenten. Jij krijgt de kans om hieraan bij te dragen.

En ook:

  • Een concurrerend salaris.

  • Ruimte voor persoonlijke groei en professionele ontwikkeling.

  • Een uitstekende pensioenregeling.

  • Reiskostenvergoeding.

  • 13e maand bonus. 8% vakantiegeld.

  • Een uitgebreide lunch.

  • Vers fruit.

  • Versgemalen koffie.

  • Bootcamp.

  • Yoga.

  • Lease een fiets optie

  • OpenUp voor mentale gezondheid

  • Een bedrijfsvoetbalteam

  • Massage op locatie

  • Korting op coole producten.

  • Wekelijkse vrijdagmiddagborrels en leuke bedrijfsuitjes.

  • Een Instagram-waardig en makkelijk bereikbaar kantoor in Amsterdam.

  • Een geweldig team van collega's.

 

Vragen? Stel ze aan onze Recruiter Isabella: 

Mobiel: +31 6 27 46 74 80 | Vaste lijn: +31 20 261 4883 

Wij stellen het niet op prijs als wervingsbureaus contact met ons opnemen over deze vacature.

of