Overslaan naar content

Data Entry Manager

  • Op locatie
    • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
  • € 3.500 per maand
  • IT

Functieomschrijving

32-40 uur 

  

Sta jij garant voor een foutloze administratie? Dan zijn wij op zoek naar jou! 

  

Als Data Entry Manager ben jij verantwoordelijk voor de nauwkeurige invoer en verwerking van data binnen ons bedrijf. Je zorgt ervoor dat alle productinformatie correct en up-to-date is in ons ERP-systeem, Business Central. Je speelt een cruciale rol in het waarborgen van de gegevensintegriteit, wat essentieel is voor onze dagelijkse operaties. 

 

Jouw taken zullen verder bestaan uit 

  • Het verwerken van diverse data en het invoeren van diverse gegevens in ons ERP systeem en de Karsten Vendor Portal. 

  • Controleren van gegevens op nauwkeurigheid en volledigheid. 

  • Samenwerken met verschillende afdelingen om ervoor te zorgen dat gegevens consistent en up-to-date zijn. 

  • Coördineren en bijhouden van de ‘foto databank’. 

  • Signaleren, verhelpen en/of rapporteren van (administratieve) knelpunten. 

 

Vereisten

Jouw talenten 

Om succesvol te zijn binnen deze functie ben jij zeer nauwkeurig en kritisch. Jij bent administratief sterk onderlegd en deinst niet terug om informatie te vragen wanneer data of gegevens onvolledig wordt aangeleverd. Jij hebt een gestructureerde en stabiele persoonlijkheid en weet als geen ander dat alles valt of staat met een correcte database. 

Verder zoeken wij een Data Entry Medewerker die 

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau heeft. 

  • In staat is eigen werkzaamheden te controleren. 

  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal heeft in woord en geschrift. 

  • Handig is met Microsoft Office. 

  • Ervaring heeft met werken in een ERP systeem (wij werken met Microsoft Business Central). 

  • Geen moeite heeft met het werken binnen een internationaal team. 

Wie zijn wij?  

Karsten International ontwikkelt een breed scala aan producten voor dagelijks gebruik, van de nieuwste gadgets tot duurzame beautyproducten. You name it, we make it. Naast hard werken en kwaliteit leveren, staan plezier en collegialiteit bij ons voorop. Het team bestaat uit gedreven productontwikkelaars, sales experts, logistieke talenten, online marketing specialisten en grafisch ontwerpers. Dankzij een breed internationaal netwerk en meer dan tien jaar ervaring veroveren wij met onze producten de harten van consumenten over de hele wereld. Jij krijgt alle kansen om hieraan bij te dragen. Om ervoor te zorgen dat jij in topconditie blijft, bieden wij jou: 

  • Ruimte voor persoonlijke groei en professionele ontwikkeling 

  • Een uitstekende pensioenregeling 

  • Reiskostenvergoeding 

  • 13de maand 

  • 8% vakantiegeld 

  • Een uitgebreide lunch 

  • Vers fruit en vers gemalen koffie 

  • Bootcamp 

  • Yoga 

  • Lease a bike optie 

  • OpenUp for mental health 

  • Een eigen voetbalteam 

  • Maandelijke massage op de werkvloer 

  • Korting op gave producten 

  • Een wekelijkse vrijmibo en gezellige bedrijfsuitjes 

  • Een instagramwaardig en goed bereikbaar kantoor in Amsterdam 

  • Een geweldig team aan collega’s 

Hier kun je jouw nieuwe werkplek alvast bekijken: 

 

Vragen?

Stel ze aan onze Recruiter Isabella: 

Mobiel: +31 6 27 46 74 80 | Vaste lijn: +31 20 261 4883 

Acquisitie n.a.v. deze advertentie wordt niet op prijs gesteld. 

of