Overslaan naar content

Quality Support

Op locatie
  • Amsterdam, Noord-Holland, Nederland
Quality

Functieomschrijving

36 - 40 uur

Heb jij een can do mentaliteit en heb je eerder in de retail gewerkt? Lees dan verder.

Vanwege uitbreiding zijn we op zoek naar een kwaliteitsondersteuning die ervoor kan zorgen dat onze geweldige Karsten-producten veilig en tijdig bij onze particuliere klanten worden verkocht. Je ondersteunt onze kwaliteitsmanager bij het beoordelen van producten van begin tot eind en stelt de rapportages op die hierbij aansluiten. Samen met het Kwaliteitsteam werk je nauw samen met de collega's van Productmanagement en ons team in China. Je zorgt ervoor dat al onze producten voldoen aan de wettelijke eisen en volgt de ontwikkeling van wet- en regelgeving binnen de productgroepen waarin Karsten International actief is. Daarnaast heb je contact met onze leveranciers, labs en inspectiebedrijven.


Jouw activiteiten:

Ondersteun kwaliteitsmanagers met productrapportages;

Evalueer testrapporten en trek conclusies;

Onze inkopers adviseren over verbeteringen;

Artikelen coördineren van inkoop tot verzending;

Verantwoordelijkheid nemen voor het technische dossier van een artikel.

Vereisten

Wie we zoeken

  • Bij voorkeur enkele jaren ervaring in een retailomgeving;
  • Je hebt oog voor detail en hebt een pragmatische instelling;
  • Bij voorkeur enige kennis van EU-wetgeving voor non-food artikelen of bereidheid dit te leren;
  • Makkelijk in het gebruik van meerdere (kwaliteits)tools;
  • Ervaring met productveiligheidswetgeving;
  • Goede taalvaardigheid in het Engels;
  • Je woont in of rondom Amsterdam en bent in staat minimaal 80% van kantoor te werken.


Wat wij bieden

Karsten International ontwikkelt een breed assortiment producten voor dagelijks gebruik, van de nieuwste gadgets tot duurzame schoonheidsproducten. U noemt het, wij maken het. Naast hard werken en het leveren van kwaliteit staan ​​plezier en collegialiteit bij ons hoog in het vaandel. Het team bestaat uit gedreven productontwikkelaars, salesexperts, logistieke talenten, online marketingspecialisten en grafisch ontwerpers. Dankzij een breed internationaal netwerk en meer dan tien jaar ervaring veroveren wij met onze producten de harten van consumenten over de hele wereld. Je krijgt alle ruimte om hieraan bij te dragen.


Om ervoor te zorgen dat u in topconditie blijft, bieden wij

  • Een voltijds contract
  • Ruimte voor persoonlijke groei en professionele ontwikkeling
  • Een uitstekende pensioenregeling
  • Aandelenwaarderingsrechten
  • Reiskostenvergoeding
  • 13e maandbonus
  • 8% vakantietoeslag
  • Een uitgebreide lunch
  • Vers fruit en versgemalen koffie
  • Bootcamp, Yoga en andere sportieve activiteiten
  • Een maandelijkse massage
  • Korting op toffe producten
  • Wekelijkse borrel op vrijdag
  • Goed bereikbaar kantoor in Amsterdam
  • Een geweldig team collega's
  • Kom jij ons team versterken?
  • Ben jij ervan overtuigd dat jij onze nieuwe collega moet worden? Druk op de knop om te solliciteren.

Vragen?

Stel ze aan onze Recruiter Fanisha via +31 6 31 23 60 260.


Nu al benieuwd naar jouw nieuwe werkplek? Hier krijgt u een mooi inkijkje in ons bedrijf:

Acquisitiereacties zijn niet welkom.

of